Brak kontaktu ze sprzedającym/wymieniającym.

Eric_V100

Postów: 1 Nowicjusz
1569058718

Witam, zaakaceptowałem ofertę wymiany.. następnie dostałem wiadomość "proszę wysłać " "to proste". Odpisałem, zadając kilka pytań i przez kilka dni brak odpowiedzi.

Niestety mam kilka innych ciekawych propozycji, więc napisałem że rezygnuje z powodu braku kontaktu.


Jak postępować z takimi ludźmi ?

  •  
    mastahluc Support Elite Vip
    Postów: 760 Avenger
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Hero

    WymieńGry.pl Ranga Born to be a Player

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    WymieńGry.pl Ranga Tester

    1569059417

    Negatyw za brak kontaktu i zgłoszenie do pomocy żeby anulowali transakcję.

    3 Fajne!
  •  
    Postów: 133 Wygadany
    1569148128

    Tez tak mialem 2 razy, od razu negatyw i tak jak kolega wyzej napisal.

    2 Fajne!
  •  
    Postów: 395 El Profesor
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga UEK GS 2019

    WymieńGry.pl Ranga Born to be a Player

    WymieńGry.pl Ranga UEK GS 2022

    1569247503

    Dokładnie tak jak napisali @mastahluc@Zurek - jeżeli macie podobny problem, czyli faktycznie po zawarciu transakcji nasz kontrahent nie loguje się do serwisu lub nie odpisuje nam na wiadomości prywatne min. 3 dni, napiszcie na adres pomoc@wymiengry.pl numer transakcji, której dotyczy sprawa wraz z opisem sytuacji. Pomożemy rozwiązać sprawę. 


    Negatyw można wystawić oczywiście, jednak pamiętajcie, że czasami wypadają różne sytuacje w życiu i nie logowanie się przez kilkanaście godzin lub przez weekend do serwisu nie oznacza niechęć do wywiązania się z transakcji. Dlatego nie podejmujcie zbyt pochopnych działań, a gdy macie wątpliwość napiszcie do nas na maila lub nawet do mnie na PW to sprawdzę jak mogę pomóc.

    0 Fajne!


Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo

Do góry