Brak kontaktu po zatwierdzeniu transakcji
Cześć,
Zatwierdzilem ostatnio transakcje z użytkownikiem nowego konta. Po kontakcie odnośnie szczegółów wymiany nagle kontakt się urwał. Na telefon nie odpowiada a mi gra zawisła w niebycie...anulowałem transakcje z swojej strony i tak wisi już kilka dni. Czy jest możliwość anulowania transakcji przez administrację serwisu?
-
Napisz do Andreo :) anuluje bez problemu
1 Fajne! -
Człowieku, większość ludzi ma ten portal w głębokim poważaniu :(
0 Fajne! -
Sprawa załatwiona od ręki. Jak ktoś ma podobne problemy/pytania to piszcie śmiało do mnie PW.
@kenny2612 dzięki za skierowanie :)
@Piechu_ Czasem tak bywa niestety z nowymi użytkownikami ale to raczej bywa normalne w internecie, że niektórzy ludzie "testują" sobie strony..1 Fajne! -
Ja na przykład od tygodnia czy dwóch czekam na ocenę od użytkownika, i to nie nowego a nawet z 100+ ocenami pozytywnymi? Grami się już wymieniliśmy wiec anulowanie jest jakkolwiek bez sensu 😅
0 Fajne! -
@Jakubowski To już dość specyficzny przypadek.. :) Jeżeli potrzebujesz pomocy to daj znać na PW.
0 Fajne! -
@andreo.spc chyba nie ma z czym, jakoś specjalnie na tej ocenie mi nie zależy, podejrzewam ze jakbym się upomniał w SMS to by wystawił, grunt ze mam grę hah
0 Fajne! -
To mogę zakończyć transakcję, nie będzie świecić :)
0 Fajne! -
Cześć mam mały problem,aczkolwiek doszło między mną a innym użytkownikiem do wymiany,wystawiłem opinie czyli zakończyłem wszystko jak należy.Natomiast ze strony użytkownika jest brak odzewu a wiem że paczka doszła.Wisi mi transakcja na oczekującą cały czas,pisze do niego(jej)i cisza.Co zrobić?
1 Fajne! -
@Piksel091 to może zadzwoń? Z doświadczenia wiem ze z czasem na SMS ciężko odpisać albo nie ma czasu a później się zapomina ;)
0 Fajne! -
@Piksel091 Jeśli wszystkie formy ponownego kontaktu zawiodą, to napisz mi na PW numer transakcji, zakończę raz-dwa :)
0 Fajne!
Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo