Baza gier PS3 Strategiczne, zaczynające się na S
Space HulkPS3Strategiczne Turowa gra strategiczna, będąca komputerową wersją popularnej planszówki firmy Games Workshop, osadzonej w uniwersum Warhammera 40,000. Gra niemal w całości opiera się na klasycznej kampanii z planszówki. Kierujemy w niej oddziałem terminatorów kosmicznych marines z Legionu Krwawych Aniołów, którzy zostają wysłani na dryfujący w kosmosie wrak olbrzymiego statku – Grzechu Potępienia, gdzie muszą stawić czoło hordom zabójczych genokradów – organicznej rasy drapieżnych obcych. W sumie otrzymujemy 12 coraz trudniejszych misji. Łączy je to, że zwykle warunkiem wygranej jest nie wyeliminowanie wrogów, lecz wykonanie wskazanego zadania. |
Super Robot Taisen OG: Infinite BattlePS3Strategiczne Po trzydziestu latach Super Robot Wars seria Original Generation zyskała rzeszę entuzjastów dzięki doskonałej rozgrywce i wyborom, które odróżniały ją od głównej sagi. Na PlayStation 3 w 2013 roku różnica ta została dodatkowo uwydatniona w grze Infinite Battle, która oferuje klasycznego mecha z serii w stylu akcji. |
Swords & SoldiersPS3Strategiczne Swords & Soldiers to opatrzona sporą dawką humoru i utrzymana w kreskówkowej stylistyce strategia czas rzeczywistego stworzona przez studio Ronimo Games. |
Star Hammer TacticsPS3Strategiczne Star Hammer Tactics to turowa strategia kosmiczna pozwalająca zapoznać się z losami planety Novus, która mierzy się z inwazją wrogich Nautilidów. |
StormrisePS3Strategiczne Stormrise to niekonwencjonalna strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez twórców słynnej serii Total War. Gracz trafia na futurystyczne pole walki i dowodzi bezpośrednio z jego poziomu jedną z dwóch frakcji. |
Savage MoonPS3Strategiczne Futurystyczna strategia czasu rzeczywistego, w której zajmujemy się ochranianiem bazy przed hordami wrogo nastawionych kreatur. W tym celu stawiamy i udoskonalamy różnorakie mechanizmy obronne. |
Sid Meier's Civilization RevolutionPS3Strategiczne Konsolowa odsłona jednej z najpopularniejszych pecetowych serii gier strategicznych, zapoczątkowanej we wczesnych latach 90-tych przez firmę MicroProse, a kontynuowanej przez nowe studio Sida Meiera – Firaxis Games. |