Ogólne pytania

Vhaeraun

Postów: 19 Początkujący
1556655943

Cześć,

Jak długo już ten serwis istnieje i jakie są dalsze plany?

Jeżeli jest konieczność zgłoszenia sprawy na policję to co w takim wypadku robi administracja?


  •  
    Postów: 395 El Profesor
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga UEK GS 2019

    WymieńGry.pl Ranga Born to be a Player

    WymieńGry.pl Ranga UEK GS 2022

    1556711990

    @Vhaeraun Serwis WymieńGry.pl wystartował 10 marca więc niedługo stukną nam 2 miesiące istnienia. Tak jak wspomnieli poprzednicy, nie mamy nic wspólnego z właścicielami gt. Tworzymy nową historię, myślę że raz dwa zrobisz kilka transakcji u nas :)


    Aktualnie pracujemy nad zautomatyzowaniem pewnych funkcji i wdrożeniem priorytetowych usprawnień w serwisie. W późniejszym czasie będziemy chcieli przebudować również layout strony. Planów, jak i pomysłów na rozwój jest cała masa. Robimy co możemy już 7 miesiąc (5 miesięcy budowana strony od podstaw - nie jest to żaden gotowy szablon) jednak poświęcamy na to mnóstwo własnego czasu. Poza pracą nad WG musimy przecież zarabiać na chleb... a i czasem pograć w grę zwaną życiem :) 


    Odnośnie pytania o rolę administracji przy konieczności zgłoszenia sprawy na policję. Jeśli ktoś ma zdecydowane podejrzenia o zostanie oszukanym, powinien w pierwszej kolejności zgłosić nam sprawę. My niestety zgodnie z prawem nie możemy zaglądnąć do korespondencji bez zgody obu osób. Zakładając, że oszust nie wyrazi na to zgody, blokujemy konto oszusta, a osoba oszukana musi udać się na policję w celu zgłoszenia sprawy. Policja po wszczęciu postępowania, zgłasza fakt do właściwego wyższego organu ścigania, który wnioskuje do nas o udostępnienie całości zebranych informacji w serwisie o oszuście i transakcji. Aktualnie procedury zgłoszeniowe w serwisie muszą odbywać się "ręcznie", w przyszłości mamy zamiar stworzyć panel "Zgłoś sprawę".  

    4 Fajne!


Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo

Do góry