Problem z PS5

Lotar1989

Postów: 12 Początkujący
1734362420

Witam serdecznie,

jest to mój pierwszy post więc bardzo przepraszam, jeżeli zakładam go w złym wątku ale przemawia przeze mnie już skrajny akt desperacji, ale do rzeczy…


Ostatnio zakupiona konsola PS5 Slim z napędem (nr seryjny CFI-2016) względnie od samego początku stwarza problemy … grając we wgraną Astro’s Playroom zdarzało się, że nas wyrzucało z gry, nie zapisywało dokonań ale jakoś przez to przebrnęliśmy (błędy CE-108262-9/ CE-108255-1). Po konsultacji z (nieautoryzowanym) serwisem i opisaniu problemu, polecono nam wyczyścić pamięć podręczna oraz odbudować bazę danych, co zrobiliśmy. Gigantyczne problemy pojawiają się przy grze Wiedźmin 3 Edycja Kompletna; wersja gry 4.04. Średnio raz na godzinę, niezależnie czy jest to okno dialogowe lub poruszanie się Wiedźminem, gra się zawiesza, wyłącza i regularnie pojawia się błąd CE-108262-9 (problem z oprogramowaniem systemu); sporadycznie CE-108255-1 (problem z grą lub aplikacją). Ze względu na wyrzucanie z gry nie aktualizuje się czas spędzony w grze, choć trofea się zapisują.

Przy grze Dziedzictwo Hogwartu na ok. 34 godz. gry Żonie zawiesiła się zaraz na samym początku (chyba przy filmie), raz gdy zostawiła na dłużej włączona gre w pozycji menu i nic nie robiła przez dłuższy czas oraz raz, gdy włączyła grę, chciała kontynuować to się sama konsola wyłączyła (CE-108255-1).

Przy grze Mortal Kombat 1 żaden z opisanych problemów nie występował.

Z rzeczy, których jeszcze nie robiłem, to odinstalowanie Wiedźmina i ponowna instalacja… Szkoda mi zapisów gry, choć wiem, że wspomnianych zapisów mogę nie stracić wykupując konto w PSN i skłaniam się ku temu.

Kolejnym krokiem jest powrót do ustawień fabrycznych konsoli.

Czytałem o przegrzewaniu się konsoli, choć wydaje mi się, że ma odpowiednią ok. 15 cm przerwę z tyłu, jak i od góry (umieszczona jest na półce, w pozycji poziomej na szafce na telewizor).

Obawiam się, że reklamacja może nie zostać rozpatrzona ze względu na to, że inne gry śmigają.

Uprzejmie chciałbym Was poprosić o pomoc, bo już nie wiem co robić…

Pozdrawiam,

Lotar

  •  
    Minuta1985 Moderator
    Postów: 280 Zadomowiony
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Hero

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    1734365048

    Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne ewentualnie przeinstaluj soft z pendrive. Jak to nie pomoże to chyba zostaje tylko reklamacja.

    2 Fajne!
  •  
    Postów: 12 Początkujący
    1734366081

    @Minuta1985 bardzo dziękuję za szybką odpowiedź! Czyli to możemy być problem jednak z konsolą, a nie z  grą Wiedźmin?

    1 Fajne!
  •  
    Postów: 328 Maniak
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    1734369451

    Moim zdaniem, (chociaż to tylko domysły) konsola się przegrzewa, spróbuj wyjąć ją z tej ciasnej półki i niech pochodzi trochę na bardziej otwartej przestrzeni i zobacz czy dalej problem występuje 

    2 Fajne!
  •  
    Postów: 12 Początkujący
    1734370515

    @kryjab20 bardzo dziękuję za odpowiedź! Dobrze, w takim razie wymje ją z półki, choć wydawało mi się, że jest odpowiednio dużo miejsca. Dodatkowo, przy innych grach takie problemy się nie dzieją. Czy to możliwe, że Wiedźmin 3, dużo więcej mocy potrzebuje? Żona potrafi grać przez parę godzin w Harrego i prócz opisanych powyżej sytuacji jest wszystko dobrze.

    1 Fajne!
  •  
    Postów: 12 Początkujący
    1734378596

    @kryjab20 mimo tego, że konsola została wyciągniętą z półki, dosłownie po ok. 10 min. gry w Wiedźmina zacięła się i wyłączyła...

    0 Fajne!
  •  
    Postów: 392 Maniak
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    1734385064
    No nie jest to wina napewno gier (jedynie gdy płyta/plyty byłyby jakoś uszkodzone to moznaby szukać coś tutaj choc i tak nie bardzo) a raczej softu konsoli. Jeśli fabryczne nie pomogą to wgranie od nowa softu już może pomóc. Raczej hardware też wporzadku skoro konsola ma problem z niektórymi tytułami ( a wiedźmin nie jest grą która wymaga 80% mocy konsoli gdyż to port z ps4 z HD pakiem) 
    1 Fajne!
  •  
    Postów: 328 Maniak
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    1734411299

    @Lotar1989  

    Spróbuj może do serwisu Sony zadzwonić. 

    Spisz na kartce numery kodów błędów które wyskakują i ogólnie opisz im słownie co się dzieje, zobaczysz co powiedzą. Może faktycznie jedynym wyjściem jest reklamacja towaru

    2 Fajne!
  •  
    Postów: 12 Początkujący
    1734435711

    @kenny2612 bardzo dziękuję, w takim razie zacznę od ustawień fabrycznych, a później postaram się wgrać nowy soft.

    1 Fajne!
  •  
    Postów: 12 Początkujący
    1734435799

    @kryjab20 bardzo dziękuję! W takim razie spróbuję przywrócić ustawienia fabryczne , ewentualnie nowy soft wgrać i będę się kontaktował z Sony. Raz jeszcze bardzo dziękuję!

    0 Fajne!
  •  
    Minuta1985 Moderator
    Postów: 280 Zadomowiony
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Hero

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    1734459098

    @Lotar1989 i jak tam kolego? Konsolka działa czy jednak serwis?

    2 Fajne!


Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo

Do góry