Nietypowa prośba
Czesc, nie wiem czy dobrze wybrałem dział ale mam prośbę skierowana tylko do posiadaczy ps5. Chodzi o to, że jakiś czas temu przestało mi działać wejście słuchawkowe w padzie, próbowałem pada odesłać na gwarancje i tu pojawił się problem - numer seryjny wytarł mi się z kontrolera wiec chcieli zdjęcie potwierdzające to, ale w żadnym formacie z żadnego maila w różnych domenach nie dochodziło do nich zdj, a przynajmniej tak twierdzili. I tu pojawia się moja prośba, czy byłby ktoś tak dobry i podał mi swój numer seryjny pada żebym mógł im podesłać i sfinalizować naprawę gwarancyjna albo ktos kto wyjaśni dlaczego to kiepski pomysł ?
-
Mialem ppdobna sytuacje i oddalem tak jak kolega pisze na rękojmi , trzymali mi pada 2 tygodnie , wyczyścili oprogramowanie i stwierdzili że wszystko jest ok , po czym ppdpinam pada u siebie i dalej to samo , stwierdziłem że jak mam czekać kolejne 2 tygodnie to zostaje tak jak jest , pozdrawaim1 Fajne!
Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo