Nietypowa prośba
Czesc, nie wiem czy dobrze wybrałem dział ale mam prośbę skierowana tylko do posiadaczy ps5. Chodzi o to, że jakiś czas temu przestało mi działać wejście słuchawkowe w padzie, próbowałem pada odesłać na gwarancje i tu pojawił się problem - numer seryjny wytarł mi się z kontrolera wiec chcieli zdjęcie potwierdzające to, ale w żadnym formacie z żadnego maila w różnych domenach nie dochodziło do nich zdj, a przynajmniej tak twierdzili. I tu pojawia się moja prośba, czy byłby ktoś tak dobry i podał mi swój numer seryjny pada żebym mógł im podesłać i sfinalizować naprawę gwarancyjna albo ktos kto wyjaśni dlaczego to kiepski pomysł ?
-
Jak również nie mam wytartych to Ci podeślę.
1 Fajne! -
Jak chciałem reklamować swojego pada, to po podaniu numeru seryjnego, serwis sony był w stanie stwierdzić "pierwszą rejestrację pada w sieci" i od tego czasu liczyli rok gwarancji. Nie wiem na ile to prawda i co jeśli ktoś nie uzywa psnnetwork i gra offline .... ale jeśli to prawda to:
- kod podany ci przez kogos moze byc juz poza okresem gwarancyjnym
- sony nie naprawia padów tylko wymienia na nowe, w związku z tym jesli ktos poda ci swój nr seryjny to w systemie jego pad zostanie zutylizowany i w przypadku jakis problemów sam pozbawi sie ewentualnej gwarancji na swojego pada
0 Fajne! -
@qbavspo co do drugiej „-„ mogę się zgodzić aczkolwiek nie ma szans na wyjście z okresu gwarancyjnego bo czytałem ze jest 2 lata a konsola wyszła 1,5 temu
0 Fajne! -
0 Fajne!
-
Sony daje gwarancje na 1 rok ( do tego czasu reklamujesz pad przez sony)
Sklep daje rękojmię na drugi rok (w drugim roku reklamujesz przez sklep)
Reklamowałem dwa pady jeden przez sony jeden przez sklep, w obu przypadkach w ciagu tygodnia miałem odesłane nowe pady
Jeśli masz dowód zakupu, olej sony i staraj się reklamować przez sklep
Jeśli podasz swój nr seryjny bardzo prawdopodobne że właśnie sam się pozbawiasz gwarancji na swojego pada ;)
1 Fajne! -
@Jakubowski spoko ale sprawdzę wieczorem i się odezwę
0 Fajne! -
@qbavspo możliwe ale chwilowo nie mam nawet pewności co do tych naklejek, możliwe że mam wytarte , pad na pewno ma ponad rok bo kupował jakoś 2-3 miesiące po premierze więc jak pisałeś tylko sklep to ratuje.
0 Fajne! -
@qbavspo No to musiałem coś pomylić, chociaż podejrzewam ze bez numeru seryjnego pada i tak uja załatwię ale spróbuje w sklepie, dzięki za pomoc i nie wiem czy tematy zamyka tu administracja czy nie ale jeśli tak to temat do zamknięcia
0 Fajne! -
W sklepie oddaj nie na gwarancję (bo wyślą do Sony) a na rękojmię.
0 Fajne! -
@mastahluc tak chyba zrobię, nie mogę się zabrać za to bo nie będę miał jak grać pare tygodni pewnie 😅
0 Fajne!
Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo