Nietypowa prośba

Jakubowski

Postów: 78 Gaduła
1648187208

Czesc, nie wiem czy dobrze wybrałem dział ale mam prośbę skierowana tylko do posiadaczy ps5. Chodzi o to, że jakiś czas temu przestało mi działać wejście słuchawkowe w padzie, próbowałem pada odesłać na gwarancje i tu pojawił się problem - numer seryjny wytarł mi się z kontrolera wiec chcieli zdjęcie potwierdzające to, ale w żadnym formacie z żadnego maila w różnych domenach nie dochodziło do nich zdj, a przynajmniej tak twierdzili. I tu pojawia się moja prośba, czy byłby ktoś tak dobry i podał mi swój numer seryjny pada żebym mógł im podesłać i sfinalizować naprawę gwarancyjna albo ktos kto wyjaśni dlaczego to kiepski pomysł ?

  •  
    Postów: 14 Początkujący
    1648621010
    Mialem ppdobna sytuacje i oddalem tak jak kolega pisze na rękojmi , trzymali mi pada 2 tygodnie , wyczyścili oprogramowanie i stwierdzili że wszystko jest ok , po czym ppdpinam pada u siebie i dalej to samo , stwierdziłem że jak mam czekać kolejne 2 tygodnie to zostaje tak jak jest , pozdrawaim 
    1 Fajne!


Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo

Ostatnio na blogu
Hazelight Studios – gwarancja jakości? Recenzja Split Fiction (PC)
6 kwietnia 2025

Czy w obecnych czasach są jeszcze studia, którym możemy zaufać, że wydadzą naprawdę dobrą grę? Czy w gamedevie są twórcy, którzy konsekwentnie dostarczają wysokiej jakości produkcje? Wraz z tymi pytaniami zapraszam do recenzji gry Split Fiction.

Warto wiedzieć
Jak zapakować i wysłać gry?
24 marca 2019

Pakowanie gier do wysyłki jest bardzo ważnym elementem transakcji. Nieprawidłowo zapakowana gra..

Do góry