Reklamacja pada PS4

pikkier

Postów: 4 Nowicjusz
1595317822

Witam wszystkich szanownych forumowiczów, potrzebuję pomocy odnośnie reklamacji uszkodzonego pada do PS4. Jakieś 3 miesiące temu kupiłem nową PS4, wszystko działało jak należy. Konsolę używałem dość sporadycznie, ale ostatnio zakupiłem TLoU2 i trochę przy niej posiedziałem. 

Okazało się, że w czasie gry zaczyna "wariować" lewy analog, tak jakby cały czas był wciśnięty w górę. Co śmieszniejsze, prawy (choć dużo rzadziej) zachowuje się podobnie. Ta usterka niestety jest wyjątkowo uciążliwa i zasadniczo uniemożliwia korzystanie z konsoli.
Na stronie sony zgłosiłem chęć odesłania pada do naprawy. I tu zasadniczo zaczęły się moje problemy, ponieważ gdy wybierałem informację, że uszkodzone są analogi w końcowej opcji i tak wyświetlała się informacja, że zgłaszam problem z przyciskami. W otrzymanej wiadomości od sony, gdzie była etykieta dla kuriera, znalazłem nr telefonu. Chciałem zadzwonić i tylko naprostować, że mają jakiś błąd na stronie a problemem nie są przyciski tylko analogi. Niestety w żaden sposób nie jestem w stanie z nikim się skontaktować, wszystkie numery są nieaktualne bądź odsyłają mnie do ich strony www, co w sumie w żaden sposób nie umożliwia mi kontaktu.

Macie Panowie i Panie jakiś pomysł co teraz zrobić z tym fantem ? Patrząc na ten brak kontaktu, normalnie boje się im odesłać tego pada.
  •  
    Postów: 131 Wygadany
    1595318073

    Czesc, a nie lepiej sie skontaktowac z punktem, w ktorym kupiles caly zestaw? Badzie szybciej niz wysylac do autoryzowanego punktu serwisowego sony, bo tak wydedukowalem z tresci?

    0 Fajne!
  •  
    Postów: 4 Nowicjusz
    1595318900

    Konsoli nie kupowałem osobiście, a zakup zrobiony był w sklepie Media Markt w Warszawie. Czy nie będzie problemu z fakturą ? Nie posiadam jej oryginału tylko kopię przesłaną mi na e-mail.


    Powiem szczerze, że nawet nie pomyślałem o reklamowaniu w sklepie gdzie dokonany był zakup. Do tej pory kilkukrotnie korzystałem z reklamacji w serwisie MS (odnośnie oczywiście konsoli xbox) i nigdy nie miałem z tym problemów. Nie przyszło mi do głowy, że sony pod tym względem tak słabo działa. 
    1 Fajne!
  •  
    mastahluc Support Elite Vip
    Postów: 760 Avenger
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Hero

    WymieńGry.pl Ranga Born to be a Player

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    WymieńGry.pl Ranga Tester

    1595319180

    @pikkier

    Może być kopia faktury i możesz oddać do dowolnego sklepu Media Markt. Przy zgłaszaniu reklamacji, w formularzu, było okienko na opisanie własnymi słowami na czym polega problem?

    1 Fajne!
  •  
    Postów: 4 Nowicjusz
    1595319598

    @mastahluc siema :).


    W formularzu były opcje do wyboru, jedna z nich mówiła o problemach z analogami, druga z przyciskami, trzecia o problemie sparowania pada z konsolą itp. Oczywiście wybierałem opcję, że problem jest z analogami. Po wybraniu tej opcji, do wyboru było jeszcze czy problem jest w lewym analogu czy obydwu (jakoś tak, chyba się nie mylę). W każdym bądź razie na samym końcu wyświetlała się informacje, że zgłaszam problem z przyciskami. Czterokrotnie od nowa próbowałem zrobić te zgłoszenie, jednak nic to nie dawało, więc puściłem już je z informacją o uszkodzonych przyciskach. 


    Czyli rozumiem, że mam brać kopię faktury oraz pada do łapy i jechać do najbliższego media markt ? 

    1 Fajne!
  •  
    mastahluc Support Elite Vip
    Postów: 760 Avenger
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Hero

    WymieńGry.pl Ranga Born to be a Player

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    WymieńGry.pl Ranga Tester

    1595322429

    @pikkier

    No ja bym tak zrobił. Ewentualnie przedzwoń na jakąś infolinię MM to ci powiedzą w jaki sposób to reklamować u nich.

    1 Fajne!
  •  
    Postów: 131 Wygadany
    1595322666

    @pikkier

    Ostatnie pytanie z Twojej wypowiedzi i moja odpowiedz - dokladnie tak!


    Nie wiem jak w przypadku z konsolami i osprzetem, bo nigdy nie mialem zadnych problemow, ale jesli chodzi o reklamacje w mm to od reki wymienili mi odkurzacz na nowy 4 lata temu oraz rok temu wymiana hdmi switch. Jakiekolwiek potwierdzenie czy na mailu czy paragon, swoja drogu jesli jestes w klubie mm to oni maja wszystkie Twoje paragony w chmurze.


    Dopytaj bo moze nie beda wysylac sprzetu na naprawe, a wymienia na nowy?

    1 Fajne!
  •  
    Postów: 4 Nowicjusz
    1595323081

    Ok Panowie, wielkie dzięki za pomoc. Zadzwonię dziś do MM i wszystkiego się dowiem.

    0 Fajne!
  •  
    Postów: 328 Maniak
    Odznaki:

    WymieńGry.pl Ranga Zasłużony

    1595324318

    @pikkier jezeli media markt odmowi ci pomocy przy zrealizowaniu tej gwarancji to wyslij normalnie za pomoca tej etykiety. Ja juz tak wysylalem, po 3 tyg mialem nowego pada spowrotem i to sama usterke mialem co ty

    1 Fajne!
  •  
    Postów: 131 Wygadany
    1595336153

    Daj znac, czy przyjeli i jak yo wszystko wyglada dalej

    0 Fajne!


Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo

Do góry