oszust poza systemem transakcji
Temat zamknięty
Witam uzytkowników niestety na stronie mamy złodzieja który chce sie wymienic nie akceptujac oferty tylko normalnie podajac adres w wiadomosci tłumacząc sie ze ma juz limit wymian. Zaakceptowałem umawiajac sie ze jak wysle pierwszy i poda nr przesyłki to ja wysle odrazu lecz nie jestem tak głupi i poczekalem za jego paczką co okazało sie ze bylo to puste rozwalone pudełko. NICK UZYTKOWNIKA boson1998
-
Bardzo dobrze zrobiłeś, skur jest skończony a jak stworzy nowe konto to dzięki twojemu postowi ludzie zastanowią się zanim dopuszczą do takiej transakcji 😊
1 Fajne! -
Ban juz na starcie powinien byc, dozywotnio na tel i adres by w przyszlosci nie zakladal juz konta tutaj
1 Fajne! -
@Barto10 dziękuje za informację. Prześlij proszę nam szczegóły tej sprawy na adres mailowy kontakt@wymiengry.pl - zdjęcie pudełka i szczegóły całej sprawy (etapy waszej „transakcji”). Oczywiście podejmiemy natychmiastowe działania tylko potrzebujemy dowodów.
Bardzo dobrze, że byłeś czujny!
Btw. Chociaż nie straciłeś tym razem gry, to jednak podjąłeś wyminę poza system transakcyjnym co nie było mądrym posunięciem.
1 Fajne! -
Bardzo dobrze się skończyło, dzięki za info o tym użytkowniku. Wymieniam się od lat i poraz pierwszy trafiłem na oszusta ale na olx, dziś ma przyjść przesyłka za najnowze TLU2 za 55zl 😂 oczywiście sprawdzę przed zapłatą w innym przypadku nie przyjmę przesyłki, wtedy oszust poniesie koszty.
2 Fajne! -
Działamy już nad wyjaśnieniem sprawy.Ile jeszcze mamy dać (i jak dużych) komunikatów o treści "Pamiętaj! Ze względów bezpieczeństwa nie wymieniaj się bez zawarcia transakcji.", aby zrozumieć, że zawieranie transakcji poza system transakcyjnym może prowadzić do ww. lub podobnych sytuacji? Dopóki ludzie będą żyli z przekonaniem, że są anonimowi w internecie (choć w cale nie są), dotąd będą próbować oszukiwać na mniejszą lub większą skalę. Niestety nadal są tacy.....................Swoją drogą każdy kto decyduję się na wymianę/zakup poza systemem transakcyjnym (również z uczciwymi zamiarami), tak naprawdę powinien otrzymać bana. To tak dla przypomnienia, bądź otrzeźwienia.7 Fajne!
-
Też mam problem z tym użytkownikiem. Mamy zawartą transakcje, ustaliliśmy że wyślemy gry w poniedziałek 13.07. Wywiązałem się z mojej części umowy i na emonitoringu zobaczyłem że dostał ją już w środę. Mówił, że nie ma czasu w poniedziałek i wyśle we wtorek. Ponoć wysłał we środę 15.07 ale żona zgubiła potwierdzenie (how convenient). W teorii jeszcze trochę wcześnie żeby panikować ale po tym co tu przeczytałem to na prawdę zacząłem się martwić. Jak myślicie co robić?
1 Fajne! -
A transakcje zawarles na stronie, czy na lewo ? Jak na stronie to poczekaj jeszcze trochę i pisz do pomocy.
1 Fajne! -
@Zurek Transakcja zawarta na stronie
1 Fajne! -
@cr0w Nie chcę być złym prorokiem, ale jak wysłał w środę to przesyłka na 99% powinna do Ciebie już dotrzeć.
1 Fajne! -
@Asamer Jeśli to poczta polska to mozliwe ze sa opóźnienia albo zgubili na sortowni.. niestety już przez to przechodziłem.
0 Fajne!
Dodaj odpowiedź do tematu
Temat zamknięty
Zaloguj się aby napisać odpowiedź
lub załóż konto za darmo